Markkinointi on monipuolistunut hurjasti ja se saa jatkuvasti uusia ulottuvuuksia. Tästä huolimatta perinteisemmät tavat ovat edelleen pinnalla ja tehokkaita tapoja lisätä yrityksen näkyvyyttä ja tietoisuutta. Pakkausteipit voivat olla oivallinen tapa markkinoida lähes yritystä kuin yritystä. Tämä artikkeli on sponsoroitu.
Digitaalinen markkinointi on ottanut isoa jalansijaa markkinoinin kokonaisuudesta ja nykyään uusilla tahoilla on toimintatapoihin enemmän sananvaltaa. Uusia tahoja ovat esimerkiksi erilaiset sosiaalisen median vaikuttajat, joilla voi olla suurta painoarvoa oman yleisönsä keskuudessa.
Yritys voi siitä huolimatta turvautua perinteisimpiin markkinointiratkaisuihin. Pakkausteipit painatuksella ovat kätevä tapa nostaa monipuolisesti näkyvyyttä eri sidosrymille. Perehdymme pakkausteippien ratkaisuihin ja mahdollisuuksiin tässä artikkelissa tarkemmin.
Pakkausteippien monet mahdollisuudet
Pakkausteipit painatuksella ovat erittäin järkevä ja kustannustehokas tapa markkinoida yritystä. Ne lisäävät näkyvyyttä, jonka avulla yritys voi kommunikoida nimestään ja yleisilmeestään. Niitä voi käyttää monipuolisesti erilaisissa yhteyksissä ja tapahtumissa, eivätkä ne vaadi kohtuuttomasti resursseja muihin markkinointiratkaisuihin verrattuna.
Pakkausteipit ovat kevyitä ja pieniä, mutta sitäkin tehokkaampia. Ne antavat yritykselle ammatimaisen ilmeen, jossa yritys voi tuoda selkeästi esille oman logonsa ja brändiattribuuttinsa. Niitä tarjotaan monipuolisesti erilaisilla ominaisuuksilla, jotka palvelevat eri käyttötarkoituksia.
Axon Profile tarjoaa parhaat pakkausteipit
Axon Profile on yritys, joka on erikoistunut erilaisten laadukkaiden tuotteiden myynnissä. Niiden valikoimiin kuuluu runsaasti erilaisia tuotteita, joita yritykset ja kuluttajat voivat käyttää. Tarjonnassa on esimerkiksi vaatteita ja asusteita sekä erilaisia arkea helpottavia tuotteita kuten toimistotavaroita ja kotiin sekä vapaa-aikaan liittyviä tuotteita.
Pakkausteipit kuuluvat niin ikään Axon Profilen valikoimaan. Niitä tarjotaan runsaasti erilaisilla ominaisuuksilla, jotta asiakas pystyisi valitsemaan yritykselleen sopivimman ratkaisun. Ominaisuudet vaihtelevat esimerkiksi painon, materiaalin ja vahvuuden mukaan. Joissain painotetaan vahvuutta ja toisissa taas keveyttä ja helppokäyttöisyyttä.
Teipit on valmistettu yleensä joko PP- tai PVC-muovista. PP tulee sanasta polypropeeni ja sitä käytetään monissa eri tarkoituksissa. Teipin lisäksi sitä esiintyy esimerkiksi köysissä, kuiduissa, levyissä ja kalvoissa. PVC-muovi tulee puolestaan sanoista polyvinyylikloridi ja se on niin ikään paljon käytetty muovi. Sitä käytetään runsaasti erityisesti rakennusalalla, koska se on edullinen materiaali ja sitä on helppo koota.
Axon Profile tarjoaa teippejä molemmilla muovimateriaaleilla ja niissä molemmissa on omat etunsa. PP-pakkausteippi sopii yritykselle, joka haluaa teipit edullisesti ympäristö huomioiden. PVC sopii puolestaan sellaisiin tapauksiin, joissa tarvitaan korkealaatuista ja hiljaisesti rullattavaa pakkausteippiä. Jos asiakas ei ole täysin varma oikeasta valinnasta, voi hän ottaa yhteyttä Axon Profilen ystävälliseen asiakaspalveluun.
Suosittu logopainettu teippi
Axon Profilen yksi suosituimmista tuotteista on logopainettu pakkausteippi. Suosion syitä on monia. Se on kätevä tapa mainostaa ja se antaa edullisesti paljon näkyvyyttä. Yritys voi tilata pakkausteipin, johon painetaan yrityksen logo.
Kustomoituja pakkausteippejä myydään yleensä 38-55 millimetrin levyisinä. 50 millimetrin leveys on eniten myyty malli Axon Profilella ja se on pakkausteipin vakioleveys. Se sopii moneen eri tarkoitukseen pakettien koosta riippumatta. Suuri etu tässä leveydessä on myös se, että se sopii moneen pakkausteippikoneeseen, joita markkinoilla on käytössä.